WAC 23-0122
FML dostarcza ciągniki akumulatorowe, które mają możliwość holowania przyczep o łącznej masie do 8 ton. Ciągnik akumulatorowy przeznaczony jest do holowania przyczep ładunkowych.
Duża zwrotność, możliwość szybkiego rozwijania maksymalnej prędkości jazdy oraz wyposażenie w instalację oświetleniową i sygnalizacyjną pozwalają na szerokie zastosowanie w transporcie wewnątrzzakładowym, portach morskich, lotniczych, dworcach kolejowych, pocztach, przedsiębiorstwach zajmujących się utrzymaniem zieleni oraz w szpitalach.
Siła uciągu umożliwia holowanie 4 przyczep o masie całkowitej 2 000 kg każda. Ciągnik jest przeznaczony do pracy w normalnych warunkach klimatycznych i nie może być eksploatowany w pomieszczeniach, gdzie znajdują się materiały wybuchowe lub żrące. Mocny i sprawny pojazd z doskonałymi właściwościami. Idealny do ciągłych prac gospodarczych w halach jak również na zewnątrz.
Gabaryty umożliwiają mały promień skrętu i niezawodną pracę w wąskich i ciasnych miejscach. Różnorodność dodatkowego wyposażenia jak kabina, elektryczne ogrzewanie, wspomaganie układu kierowniczego, kamera cofania, system szybkiej wymiany baterii trakcyjnej gwarantuje dostosowanie do potrzeb każdego klienta.
Charakterystyka techniczna T8. WAC 23-0122
Parametry/Typy | WAC 23-0122 | |
Masa ciągniona | kg | 8000 |
Masa | kg | 1940 |
Prędkość jazdy | km/h | 0 ÷ 15,5 |
Nacisk na oś przednią | kG | 725 |
Nacisk na oś tylną | kG | 1175 |
Długość | mm | 2800 |
Szerokość | mm | 1250 |
Wysokość z kabiną | mm | 1920/1950 |
Rozstaw osi | mm | 1720 |
Rozstaw kół przednich | mm | 930 |
Rozstaw kół tylnych | mm | 1010 |
Prześwit minimalny | mm | 190 |
Wysokość haka od podłoża | mm | 415-560 |
Kąt natarcia (najazdu) | o | 21 |
Kąt zejścia (zjazdu) | o | 41 |
Zewnętrzny promień zawracania | mm | 2025 |
Ogumienie
|
MPa kG/cm2 |
pneumatyki 23 x 5 0,55 5,5 |
Bateria akumulatorów - wymiary
|
kg V Ah/5h |
220Ah/5h 690 4A220/4A240 80 220/240 |
Hałas (na stanowisku operatora) | db | nie przekracza 80 db |
Uwaga: Producent zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych i związanych z tym danych technicznych.