WAC 23-0122

FML dostarcza ciągniki akumulatorowe, które mają możliwość holowania przyczep o łącznej masie do 8 ton. Ciągnik akumulatorowy przeznaczony jest do holowania przyczep ładunkowych.

Duża zwrotność, możliwość szybkiego rozwijania maksymalnej prędkości jazdy oraz wyposażenie w instalację oświetleniową i sygnalizacyjną pozwalają na szerokie zastosowanie w transporcie wewnątrzzakładowym, portach morskich, lotniczych, dworcach kolejowych, pocztach, przedsiębiorstwach zajmujących się utrzymaniem zieleni oraz w szpitalach.

Siła uciągu umożliwia holowanie 4 przyczep o masie całkowitej 2 000 kg każda. Ciągnik jest przeznaczony do pracy w normalnych warunkach klimatycznych i nie może być eksploatowany w pomieszczeniach, gdzie znajdują się materiały wybuchowe lub żrące. Mocny i sprawny pojazd z doskonałymi właściwościami. Idealny do ciągłych prac gospodarczych w halach jak również na zewnątrz.

Gabaryty umożliwiają mały promień skrętu i niezawodną pracę w wąskich i ciasnych miejscach. Różnorodność dodatkowego wyposażenia jak kabina, elektryczne ogrzewanie, wspomaganie układu kierowniczego, kamera cofania, system szybkiej wymiany baterii trakcyjnej gwarantuje dostosowanie do potrzeb każdego klienta.

Charakterystyka techniczna T8. WAC 23-0122

Parametry/Typy WAC 23-0122
Masa  ciągniona kg 8000
Masa kg 1940
Prędkość jazdy km/h 0 ÷ 15,5
Nacisk na oś przednią kG 725
Nacisk na oś tylną kG 1175
Długość mm 2800
Szerokość mm 1250
Wysokość z kabiną mm 1920/1950
Rozstaw osi mm 1720
Rozstaw kół przednich mm 930
Rozstaw kół tylnych mm 1010
Prześwit minimalny mm 190
Wysokość haka od podłoża mm 415-560
Kąt natarcia (najazdu) o 21
Kąt zejścia (zjazdu) o 41
Zewnętrzny promień zawracania mm 2025
Ogumienie
  • rozmiar
  • ciśnienie


MPa
kG/cm2
pneumatyki
23 x  5
0,55
5,5
Bateria akumulatorów - wymiary
  • masa
  • typ
  • napięcie znamionowe
  • pojemność znamionowa

kg

V
Ah/5h
220Ah/5h
690
4A220/4A240
80
220/240
Hałas (na stanowisku operatora) db nie przekracza 80 db

Uwaga: Producent zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych i związanych z tym danych technicznych.