IN POLAND, YOU CAN DRIVE SLOW-MOTION VEHICLES ON PUBLIC ROADS

BATTERY TROLLEY WAN 13-0202 M

Powstał aby sprostać wyzwaniom pracy nawet w najbardziej wymagających warunkach, w różnych sektorach gospodarki. Świetnie odnajdzie się w miastach, zakładach pracy oraz obszarach przemysłowych.

Jedyny hałas, który słyszysz to Twoje myśli

100% electric
100% electric
It uses only electric drive
Slow-running vehicle
Slow-running vehicle
Approved for road traffic
Incredible power
Incredible power
The 10kW induction motor has an easy and simple design
Individual configuration
Individual configuration
Choose the type of construction yourself
Safe battery
Safe battery
Thanks to the large capacity battery, it is designed for long hours of operation
Smooth control
Smooth control
Safe and smooth change of driving direction
Modern solutions
Modern solutions
Advanced EasyDriveSystem control
Wytrzymała i trwała konstrukcja
Wytrzymała i trwała konstrukcja
Sturdy and durable construction

50 years of experience

Znajomość rynku i potrzeb Użytkowników

Ponad 34 000 sprzedanych wózków

Setki zadowolonych, stałych Klientów

Nowoczesna technologia

Wykorzystanie najnowocześniejszych rozwiązań

Wózek elektryczny WAN 13-0202

Pojazd wolnobieżny jedyny w swojej klasie

50 lat doświadczenia w produkcji wolnobieżnych pojazdów elektrycznych. W tym okresie z naszych linii produkcyjnych zjechało już ponad 34 000 wózków elektrycznych!
Nasz wózek został zaprojektowany tak, aby do minimum ograniczyć czas i koszty bieżącej obsługi. Aktywny system odzysku energii działa nie tylko podczas hamowania, ale także w trakcie jazdy ze stałą prędkością. Całe wyposażenie jest elektryczne, a odpowiedni sterownik zapewnia pełną optymalizację pod względem zużycia energii, wagi i poziomu hałasu.

WAN 13-0202 M to najlepszy wybór dla Twojej firmy!

Electric trucks-1

Dlaczego warto wybrać nasze pojazdy?

  • Maksymalna ładowność do 4 ton (najlepsza w tej kategorii pojazdów na rynku)
  • Uciąg do 8 ton  (najlepszy w tej kategorii  pojazdów na rynku)
  • Pokonywanie wzniesień do 20%  z 2 tonowym ładunkiem
  • Pokonywanie wzniesień do 40% bez ładunku
  • Zasięg do 65 km z ładunkiem 2 ton i maksymalną prędkością
  • System EDS (nieoferowany przez konkurencję)
  • Najważniejsze  elementy decydujące o wytrzymałości oraz trwałości  są produkowane  w fabryce
  • 50 lat doświadczenia w produkcji wolnobieżnych pojazdów elektrycznych
  • 34 000 wyprodukowanych wolnobieżnych pojazdów elektrycznych
  • Możliwość wymiany baterii

Zaawansowane sterowanie EasyDriveSystem

  • Automatyczna regulacja parametrów jazdy w zależności od warunków drogowych
  • Automatyczny odzysk energii przy hamowaniu
  • Zapobiega gwałtownemu staczaniu się pojazdu na wzniesieniach
  • Płynna kontrola szybkości jazdy
  • Bezpieczna zmiana kierunku jazdy (przód-tył) nawet przy pełnej prędkości
  • Tryb awaryjny jazdy – umożliwiający dojazd do warsztatu w przypadku uszkodzenia czujnika prędkości silnika
Electric trucks-2

Najlepsze osiągi

Zasięg:

  • Do 65 km z ładunkiem 2 ton i maksymalną prędkością
  • Do  85 km z ładunkiem 1 tony i maksymalną prędkością
  • Do 120 km bez ładunku i  z maksymalną prędkością
Najlepsze osiągi
NIEZWYKŁA MOC

NIEZWYKŁA MOC

Dzięki silnikowi indukcyjnemu o mocy 10kW, baterii trakcyjnej o pojemności 19,2 kWh oraz odpowiedniej konfiguracji sterowników:

  • Pokona nachylenie do 20% z pełnym ładunkiem  2 tony
  • Pokona nachylenie do 40%  bez ładunku
  • Uciągnie ciężar do 8 ton
  • Idealnie pasuje do zastosowań Stop&Go
NIEZWYKŁA MOC

WYTRZYMAŁY

Stalowa, wzmacniana rama oraz most tylny wykonany z żeliwnego odlewu zapewniają bardzo dużą odporność na deformację. W kategorii superciężkiej nie ma konkurencji. W wersji wzmocnionej poradzi sobie nawet z ładunkiem 4 ton.

W pełni stalowa kabina gwarantuje bezpieczeństwo w każdych warunkach pracy.

WYTRZYMAŁY
Rama

Rama

  • Odpowiednio gięta i profilowana w celu osiągnięcia maksymalnej wytrzymałości
  • Dodatkowe wzmocnienie ceownika
  • Wytwarzana w całości w fabryce
  • Części składowe mocowane bezpośrednio do ramy bez używania dodatkowych elementów mocujących, np. wsporników
  • Możliwość zastosowania resorów z dodatkowym piórem /wzmocnionych/
Rama

Układ jezdny

  • Opony – bardzo wysoki indeks nośności
  • Łożyska stożkowe – zapewniają stabilną jazdę pod wysokim obciążeniem
  • Felgi – wytwarzane w całości w fabryce w procesie tłoczenia, dostosowane do przenoszenia wysokich obciążeń
  • Resory piórowe – zamontowane zarówno na przednich, jak i tylnych kołach, odporne na wstrząsy, wykazują bardzo dobre właściwości amortyzujące
Układ jezdny

Dane techniczne

Load capacity (kg)2000
Weight (kg)1700
Driving speed km/h0 ÷ 25
Maximum pulling force (kN/kg)8,6/860
Maximum elevation (with 2 t load)15%
Maximum elevation (unladen)30%
Front axle loads without load (kG/kN)850/8,5
Front axle loads with load (kG/kN)1155/11,55
Rear axle loads without load (kG/kN)740/7,4
Rear axle loads with load (kG/kN)2480/24,8
Total length (mm)3600
Szerokość całkowita (mm)1300
Total height (mm)1920
Cargo box dimensions (mm)2200 x 1250 m x 370
Wheelbase (mm)1720
Front wheel track (mm)930
Rear wheel track (mm)1010
Cross ground clearance (mm)190
Longitudinal ground clearance (mm)265
Tire dimensions23x5
Outer turning radius (mm)3370

Equipment

Sectors