187.500 EUR NETTO
Opis
PODWOZIE
Norma emisji spalin: D2676 LF80 Euro VI
Moc silnika: 316 kW
Skrzynia biegów: manualna
Dopuszczalna masa całkowita: 34 T
Kolor: RAL 9016
SPECYFIKACJA TECHNICZNA BETONOMIESZARKI
– przekładnia planetarna HSM7,
– silnik hydrauliczny,
– pompa hydrauliczna Bosch-Rexroth,
– chłodnica oleju z termostatem ASA,
– podłużnice,
– mieszalnik o pojemności 10m3 z materiału S355,
– zbiornik ciśnieniowy wody o pojemności 500 l aluminiowy,
– dwustronny przyłącz wody,
– lej zasypowy z blachą cierną i gumową osłoną,
– zsyp z blachą cierną i gumową osłoną,
– rynna spustowa z blachą cierną – ocynkowana,
– pokrętło do regulacji rynny spustowej,
– 2 rynny przedłużające PCV z uchwytami na błotnikach,
– guma na podłużnicach,
– drabinka,
– lampka na drabince,
– zderzak składany,
– instalacja elektryczna 24 V,
– układ sterujący betonomieszarki: kierunek obrotów mieszalnika (układ mechaniczny); obroty silnika (układ elektryczny),
– oklejanie konturowe zgodne z dyrektywą ECE48.
Waga zabudowy: ok. 4150 kg (+/-2%)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYWROTKI
Konstrukcja:
– L – długość gabarytowa ok. 6 000 mm
– B – szerokość gabarytowa ok. 2 500 mm (wew. ok. 2370mm)
– H – wysokość burt 1 100 mm
– V – objętość ok. 15,3 m3
– podłoga 6 mm stal HARDOX 450,
– burty przeginane 4 mm stal STRENX 700,
– burta prawa z górnymi zawiasami uchylna dołem,
– burta lewa hydrauliczna tzw. HYDROBOARD – 3 siłowniki,
– burta tylna 5mm z górnymi zawiasami otwierana automatycznie przy podnoszeniu skrzyni,
– burta przednia z małym dachem,
– tylna półka SNEEP stała na równi z podłogą,
System hydrauliczny:
– siłownik hydrauliczny podpodłogowy z szybko złączem,
– zbiornik oleju z filtrem, pompa hydrauliczna,
– sterowanie wywrotem z kabiny pneumatyczne,
– kontrolka podniesienia skrzyni na pulpicie kierowcy,
– zawór główny, przewody hydrauliczne,
Dodatkowe wyposażenie:
– błotniki aluminiowe Kh-kipper, z chlapaczami na zawiasie,
– dodatkowe rynny zsypowe zamontowane nad błotnikami,
– zamontowany zderzak dostarczony z betonomieszarką lub zderzak składany Kh-kipper,
– podłączenie funkcji start/stop silnika po zabudowie wykonuje ASO sprzedawcy podwozia na koszt własny,
– przystosowanie ramy betonomieszarki do systemu zabudowy wymiennej,
– rozkładana drabinka na burcie przedniej,
– plandeka zwijana na bok,
– bez mocowania koła zapasowego,
– wysuwana drabinka z tyłu skrzyni,
– wszystkie zawiasy kulowe Leasinger Ø 100mm,
– bariery między-osiowe aluminiowe,
– podpora naprawcza,
– żółte światła obrysowe,
– oklejenie odblaskowe zabudowy,
– tablice wyróżniające,
– osłony świateł tylnych z uchylną kratką,
– wywrotka śrutowana, gruntowana i malowana w uzgodnionym kolorze wg. palety RAL.
Waga zabudowy ok: 4600 kg (+/-2%)
Waga systemu wymiennego ok: 400 kg
SYSTEM SZYBKIEJ WYMIANY
– zestaw zaczepów i mocowań ramy pośredniej dla wywrotki i betonomieszarki,
– zestaw hydraulicznych siłowników przesuwu wzdłużnego i pionowego,
– sekcyjny rozdzielacz hydrauliczny,
– pulpit sterowniczy z szybko złączami hydraulicznymi, pneumatycznymi i elektrycznymi,
– dwa zestawy nóg odstawczych 8 szt. dla wywrotki i betonomieszarki,
– wał napędowy ze sprzęgłem szybko demontowany.
e-mail: betonomieszarki@fml-lezajsk.pl
Whatsapp/tel:
Dane techniczne
Podwozie | MAN TGS 41.430 8x4 BB CH |
Pojemność betonomieszarki | 10m3 |
Gatunek stali betonomieszarki | S355 |
Typ wywrotki | trójstronna |
Gatunek stali wywrotki | HARDOX/STRENX |
Galeria
Skontaktuj się z nami